İYİ Parti Kartal’dan Atatürk’e Anlamlı Anma

İYİ Parti Kartal İlçe Başkanlığı, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının aziz ruhu için Kartal Merkez Camii’nde düzenlenen mevlit programına katıldı. Duaların okunduğu programda vatandaşlara lokma ikramı yapıldı.

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İlçe Başkanı Önder Karakelle ve ilçe yönetimi, etkinlikte hem Atatürk’e olan saygı ve minnet duygusunu ifade etti hem de vatandaşlarla bir araya geldi.
Ayrıca, ADD Kartal Şube Başkanı Cem Arkan da lokma ikramına katılarak destek verdi.
Yoğun katılımın olduğu programda birlik, dayanışma ve anma duygusu ön plandaydı.

Yorumlar kapalı.